Woosh

Allround Digital & Content Marketeer

Over Woosh:

Woosh is snel groeiende, sustainability-driven organisatie met als missie babyluiers circulair te maken door ze te recycleren. Woosh wil de luier van de afvalberg redden en tegelijkertijd kinderbegeleiders of ouders ontzorgen. Woosh is actief in Vlaanderen, Brussel en Wallonië met een ecologische luierdienst en richt zich primair op kinderdagverblijven, onthaalouders en bij uitbreiding de ouders. Daarnaast blijft Woosh innoveren en pionieren om de luierketen te sluiten.

Functieomschrijving:

Als Allround Content & Digital Marketeer bij Woosh ben je verantwoordelijk voor het samen ontwikkelen en uitvoeren van effectieve marketingstrategieën binnen België. Je werkt nauw samen met ons sales team om de Woosh brand consistent en overtuigend te vertalen naar alle analoge en digitale kanalen. Je combineert traditionele marketingvaardigheden met digitale expertise om onze doelgroep effectief te bereiken en onze merkbekendheid te vergroten.

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Brand Management: Bewaken en vertalen van de Woosh brand over alle communicatiemiddelen en kanalen, zorgen voor consistentie in onze boodschappen en beeldgebruik, bewaken van tone of voice overheen onze media.
  • Sales projecten: Ondersteunen van salesprojecten en gezamenlijk realiseren van verkoopdoelstellingen met het sales team, online/offline commerciële acties helpen uitbouwen vanuit een marketing oogpunt.
  • Copy & Content Management: Opstellen en beheren van de content voor al onze communicatiematerialen: nieuwsbrieven, case studies, website, brochures, etc.
  • Social Media & Community Management: Ontwikkelen van relevante en aantrekkelijke content voor onze sociale media (Facebook, Instagram, LinkedIn, enz.), Produceren van customer en inside stories (tekst, foto, video,…) met als doel een community te bouwen en vorm te geven.
  • Online Marketing Campagnes: Het zelfstandig opzetten, beheren en optimaliseren van betaalde advertentiecampagnes op platforms zoals Google Ads en sociale media. Monitoren en analyseren van de prestaties van digitale campagnes en opstellen van rapporten met aanbevelingen voor verbeteringen.
  • Project Management: Plannen, coördineren en uitvoeren van specifieke projecten en evenementen.

Wat wij zoeken:

  • Ervaring in een soortgelijke hands-on rol, bij voorkeur binnen een start-up of branded omgeving
  • Goede beheersing van het Nederlands, Frans en Engels
  • Een creatieve “go-getter” die niet bang is om zijn handen vuil te maken en die graag marketingcampagnes bedenkt en vanaf nul opbouwt
  • Ervaring met sociale media marketing, content creatie, SEO, SEA en email marketing
  • Kennis van moderne digitale tools voor het produceren van online/offline marketing materiaal (bv. Photoshop, Indesign, Canva, enz.)
  • Sterke analytische & projectmanagement vaardigheden
  • Sterke communicatieve en organisatorische vaardigheden.
  • Een proactieve en creatieve mindset met oog voor detail, gevoel voor consistentie en esthetiek
  • Kan zelfstandig van A-Z zaken uitwerken en functioneert sterk in teamverband

Wat wij bieden:

  • Een uitdagende functie binnen een dynamisch en groeiend bedrijf.
  • Een collegiale en stimulerende werkomgeving waar innovatie centraal staat.
  • Combinatie van B2B (80%) en B2C (20%) marketing
  • Kansen voor professionele groei en ontwikkeling binnen een vooruitstrevend team.
  • Competitief salaris en aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden.

Interesse?

Ben jij de Allround Marketeer die wij zoeken? Stuur dan je CV en motivatiebrief naar hallo@woosh.be.
We kijken ernaar uit om van je te horen!

NL