Woosh

MyWoosh, het intuïtieve bestelplatform voor kinderdagverblijven

Onze klanten helpen ons én andersom!

De Woosh community blijft groeien en op vandaag werken we samen met zo’n 420tal kinderdagverblijven die maar liefst 10.000 kindplaatsen vertegenwoordigen. Door hun vertrouwen in Woosh, helpen ze ons om luierafval gescheiden op te halen en komen we zo opnieuw een stapje dichter bij het waarmaken van luierrecyclage in België. Wij trachten op onze beurt met de Woosh luierservice onze klanten zo goed als mogelijk te ontzorgen. Het is geen verrassing dat het personeel in de kinderopvang te kampen heeft met een hoge werkdruk. We zijn dan ook trots dat we erin geslaagd zijn deze druk wat te verlichten met de lancering van MyWoosh, een intuïtief platform waarmee onze klanten in enkele kliks bestellingen van luiers en de ophaling van het luierafval kunnen beheren.

Succesvolle samenwerking met Code d’Or

Voor de ontwikkeling van het platform deden we beroep op het webbureau Code d’Or. In een eerste fase werden onze musthaves vertaald en gevisualiseerd door middel van een functionele analyse, flows en sitemaps. Deze vormde de blauwdruk voor de uiteindelijke ontwikkeling. Omdat de gebruiksvriendelijkheid naar onze kinderdagverblijven een absolute prioriteit was, werd in een volgende fase een klikbaar prototype gebouwd waarin alle functionaliteiten konden worden getest. Vervolgens werd daarop een intuïtief, mobile first, webdesign uitgewerkt. In de development fase werd het MyWoosh platform finaal gebouwd, met als grootste uitdaging een feilloze integratie met het CRM systeem van Woosh.

Intuïtief bestelplatform, future proof!

Op het online platform kunnen kinderdagverblijven inloggen met een persoonlijke login en krijgen zo zicht op de agenda van één of meerdere opvanglocaties. Bestellingen van luiers kunnen zo meteen op de correcte leverdag worden ingegeven waardoor het ook meteen duidelijk is wanneer het luierafval zal worden opgehaald. Ook Woosh kan proactief communiceren via het platform omtrent ad hoc wijzigingen via push notificaties en automatische remindes. Daarbovenop is het platform future proof gezien de vele mogelijkheden om functionaliteiten toe te voegen en dus mee te schalen met de groei van Woosh en de noden van de kinderdagverblijven.

Na de lancering van het MyWoosh platform kregen we enkel positieve reacties en weinig tot geen vragen. Dé kers op de taart na een mooi traject en een succesvolle samenwerking.

Facebook
Twitter
LinkedIn
NL